Thursday, February 04, 2010

pari-pari gigi ®

wayang lagi.Alamanda ngan UKM bukan jauh pun kan.
bila-bila je nak tengok takde planning pun boleh jadi.
tengok midnite.pukul 12.00.5 orang.
layan movie Tooth Fairy (TF).ada yang guna tajuk You Can’t Handle The Tooth.
tak tahu mana satu yang betul.janji The Rock the sasa man hero.
memang nak tengok movie yang tak membosankan.
sebab kalau yang lembab confirm aku beradu kat dalam wayang.
pilih movie yang lawak-lawak boleh ketawa or action yang boleh ternganga mulut.
nak tengok Universal Soldier ada yang kata macam sampah.
tengok trailer pun lembab bin lambat a/l slow.TF menjadi pilihan.movie memang best.lawak pun lawak gak.kesengalan terserlah.
cuba ko bayangkan The Rock yang badan berpuluh-puluh pack
pakai dress pink lengging pun pink ada sayap.
aku tengok pun dah gelak-gelak.hahahahahahaha..
kegelakkan aku tidak sampai ke penghujung.
sampai separuh jalan aku tertidor.best tu tidor dalam wayang.
pejam sedar pejam sedar pejam sedar aku tak tahu apa yang terjadi
orang gelak aku sedar aku pun gelak jugak
aku tak tahu la kenapa aku boleh tertidor.ending movie tak best.
member-member aku semua pelik.citer best kewata-ketawa aku boleh lena.
memang tak boleh la tengok midnite.tengok Avatar pun aku boleh tido.
lagipun tempat gelap kan.tambah-tambah badan penat.memang ngantok.
memang aku ni jenis cepat tidor time malam-malam.depan tv je cepat lena.
kalau kat rumah pukul 8 tengok berita pun dah boleh tidor.
aku pun jenis yang tak suka tidor siang.memang malam cepat tidor la.
tapi memang tak rugi tengok citer ni.
sape yang layan movie yang jenis macam ni pegilah tengok.
lawak dia lagi advance dari Adnan Sempit.

double colon :: sape tengok movie yang kembar melekat kat rambut??

Comments

comments powered by Disqus