Tuesday, February 16, 2010

aksi tumbukan lima racun ®

sempena CNY ni banyak movie dari China & Hong Kong
dok UKM dengan takde orang.bosan.tak tahu nak buat apa.
aku ajak member aku yang tinggal ajak gi tengok wayang
nak tengok Percy Jackson & The Lightning Thief.selling fast.
nak beli on9 internet kat UKM no access.terpaksa beli kat kaunter.
selamat tak ramai orang beratur.pilihan tanpa berfikir panjang.
pilih movie True Legend.nampak macam gempak.
tak rugi tengok movie ni.best.best.berbaloi aku bayar rm10.
aksi fighting-fighting banyak.tak senang duduk tengok lawan-lawan.
macam-macam jenis jurus ada.aksi tumbukan 5 racun sangat power.
kungfu mabuk lagi dasyat.sampai kalah semua orang.
jalan cerita dah boleh agak dah apa yang akan berlaku.
takdelah korang pening-pening nak paham jalan cerita ni.
yang special.special appearance dari Jay Chou & Michelle Yeoh.
dorang muncul sekejap je.tapi meriah ada dorang ni.
grafik & CGI takdelah semantap Avatar.tapi takdelah nampak katon.
kali ni aku rasa patut tengok movie ni kalau dah takde pilihan.

sekarang ni aku OTW nak balik JB.
cuti sampai ari ahad.
maybe tak on9 untuk beberapa hari.
apala ole-ole yang aku dapat dari Sabah ek??
tak sempat nak blogwalking.mintak maaf ye.sorry sangat-sangat.
nak update pasal Konsert Satu Suara pun tak sempat.

double colon :: update @ Terminal 2 Seremban.menunggu bas 3.30 petang.

Comments

comments powered by Disqus