Saturday, February 13, 2010

bila datang bulan penuh ®

kali ni aku berjaya tak tidor dalam wayang.
tengok movie The Wolfman bersama 5 orang member @ Alamanda.
korang bayangkan aku tak tidor tengok movie ni.
best sangat ke??takdelah best sampai abes movie tepuk tangan.
movie ni slow.tapi bab suspens memang terkejut.
sebab tu aku tak tidor.time nak tersenggok time tu ada benda sergah.
member aku melatah."oh mak kau!!terbatuk mak aku kat rumah.
member aku lagi sorang plak yang tidor.sebab dia tak satu row ngan kitorang.
dok sebelah pak arab.pak arab tu dah wangi pun boleh tidor.
takde member nak bual-bual.kang ada plak pak arab mintak no phone dia.
time nak start movie ada plak orang tak silent enset.
aku apa lagi.sound ar.suruh senyap.sshhhhhhhhhhhhhhhhh..
lepas tu ada plak followers yang ikut sound.amek kau.hahaha.
lain kali awal-awal kena silent enset.selamat dah gelap time tu.
padahal time tu enset aku pun lupa nak silent.
cepat-cepat tekan butang #..

movie ni aku rasa ada sambungan.
aku tak tahu nak cakap movie ni best ke tak.
bagi aku best sebab nak tahu sape sebenarnya yang bunuh orang
yang berubah jadi serigala jadian.dari awal lagi dah tertanya-tanya.
jangan terpengaruh dengan aku ye.kang bila bosan salahkan aku plak.
buat research sikit.tanya member yang lain.tengok trailer.
tengok rating dia.baca ulasan dari pengkritik-pengkritik yang pakar.
lagi satu ikut citarasa masing-masing.
macam citer Percy Jackson & The Olympians : The Lightning Thief
ada yang cakap best.ada yang cakap tak best.ermmmm..

double colon :: tak sabar tunggu malam ni...

Comments

comments powered by Disqus