Friday, February 26, 2010

"~Ezma, you jump, I jump! contest~ " ®

secara offisial ni la 1st contest aku yang betul-betul aku join.
sebelum ni pernah tapi ntah pape ntah.bukan sebab kalah.melanggar syarat.
tertarik perhatian kontes ni dari Zack yang ada kat New Zealand sekarang.
kamu semua suka lompat melompat??kalau berminat sila klik gambor di atas.
sebelum ni aku bukan followernya.tak kisah.janji sekarang aku dah follow.
jangan terlambat.bulan February ni sampai 28hb je.bukan 30 bukan 31.

inilah gambar yang aku pertaruhkan.dalam simpanan ada banyak pilihan.
bukan senang nak pilih yang mana satu.terpaksa mintak pendapat akak iparku.
ada satu gambar sepatutnya dipilih.tapi disebabkan terlalu 18SGX tak boleh.
takut kang ada plak gadis-gadis yang terbeliak/cair/pitam melihatnya.censored.
aku plak yang malu.tapi sape nak tengok kena bagi no phone dulu.private.

seingat ingatan aku yang cepat lupa ni gambar ni diambil masa bulan Syawal.
time ni beraya rumah Hazirah Hamdan.ngam ngam dengan Thaipusam.
memang dia nak celebrate sekali.wel wel.rumah plak dengan Batu Caves.
ni dihadapan bukan rumah dia tapi rumah jiran dia.no editing.just crop.
ada tangan makhluk yang tak dikenalpasti nak menganggu photoshoot.
penuh semangat.riak muka mesti ada seseorang akan cakap benda yang sama.
one word.5 letters.in malay.in not malay.one word.4 letters.aku tak cakap.tapi dia.
ezmaliza tak bagi menstory terlalu panjang.kang ada kena reject awal-awal ek.
kalau nak letak gambor lompatan bersama member-member aku susah plak
ada je nak berkenalan.suruh kem salam.macam aku takde kat situ.haha.
kalau menang mesti diorang nak share sikit.kalau menang.insyallah.amin.
tapi contestant yang lain hebat-hebat jugak.nacam-macam style.
semua aku dah usha.tengok pesaing-pesaing.semangat kan..

double colon :: rasa-rasa macam nak tukar gambar la plak..

Comments

comments powered by Disqus