Wednesday, February 03, 2010

miki mos ebat-ebat ®

sampai ke hari ni aku belum menemukan jawapannya
hebat sangatkah mickey mouse ni
anak sedara aku tahu hebat mana mickey mouse ni
setiap kali bukak channel 613 nak tengok "miki mos ebat-ebat"
tapi aku tak tahu dia tengok cartoon yang mana
setiap kali nak buka takde pun.dia je tau timenya bila.
kebanyakkan barang-barang dia ada cartoon mickey mouse.
blanket.botol susu.buku kaler.pensil kaler.suar dalam.
pakchik jom hi-5 ngan Nasuha Durra.
ingatkan bagitau umur dah 5 tahun.
taklah.umur Cuha 2 tahun 2 bulan la.
enset pakchik murah je.atok belikan.
nanti kalau nak jugak mintak kat atok ye.
yang dapat ti botol air enset je la.
janganlah berak depan pakchik tau!!!suruh je bibik cebokkan ye.
jangan nakal-nakal.Cuha kan nanti nak dapat adik.
makin ramai la anak sedara aku ni.9 orang.on the way sorang.

double colon :: macam mana la anak-anak aku nanti ye??adakah secomel aku masa dulu-dulu??

Comments

comments powered by Disqus