Monday, February 01, 2010

cahaya yang riang gembira ®

"Allah selamatkan kamu.Allah selamatkan kamu"
"Allah selamatkan Nur Farhana.Allah selamatkan kamu"(nyanyi versi nasyid)
"happy birthday to you.happy birthday to you"
"happy birthday to Nur Farhana.happy birthday to you."(nyanyi versi rock)
post ni special dedicate untuk Nur Farhana.birthday woman.terlambatkah aku untuk mengucapkan selamat hari jadi??
birthday beliau sebenarnya jatuh pada 31/01...
aku syak dengan yakin birthdaynya pada hari ini 01/02.tetapi aku silap.
aku tahu kebenarannya yang dia lahir awal sehari semalam.
bila dia add aku di FB.ingat nak jadi orang 1st yang wish.
tapi jadi orang yang yang keberapa juta pun tak tahu la.
disebabkan lambat & kurang preparation.ni je la yang mampu aku berikan.
ciuman.hadiah-hadiah.bunga sekuntum.rama-rama.crown.
sekeping kad yang direka khas tanpa mengeluarkan sebarang peluh.
minta maaf ye.gambor tu aku curi dekat FB kamu.
sempena hari tua beliau.aku nak ucapkan apa yang patut.
semoga panjang umur & murah rezeki.
semoga bertemu jodoh dengan bakal suami yang ganteng-ganteng.
macam Kawie.Ah Fat.Abe Long.Hisham.BTS.
pilihlah yang mana satu kamu suka.amek je.jangan mintak kebenaran aku.
tengah study lagi kan.rajin-rajin la study.nak jadi doktor kan
jadi doktor love lagi bagus.(secara pandangan mata kasar)
setiap hari aku akan pegi klinik kamu untuk mintak khidmat nasihat.
semoga hari-hari yang akan mendatang
akan lebih baik dari hari-hari yang sebelum-sebelumnya
senang citer apa yang kamu impikan dapat direalisasikan.
23 muda lagi.macam aku ni lebih tua plak rasanya.
raya nanti jangan lupa jemput aku datang rumah.
sediakan duit raya banyak-banyak.dia ni semukim dengan aku.
berjumpa di blog pun tak sampai sebulan.
lebih kurang sebulan setelah dibundarkan & dibahagipuratakan.
finally.semoga cahaya yang riang gembira itu sentiasa bersamamu
kalau ada silap information sepuluh jari kaki aku hulurkan minta maaf.


double colon :: hari ni kelas ada 1.pukul 8-10pagi.selamat sempat baca emel yang mengatakan kelas cancel.dapat tidor dengan nyenyak tambah-tambah ManU menang vs Arsengal.Glory.Glory.Glory.

Comments

comments powered by Disqus