Sunday, February 07, 2010

kempunan ABC Fradoo ®

daripada hari Jumaat lagi perasaan berdebar-debar nak jumpa future kakak ipar
dap dap dap dap dap dap dap jantungku berdegap
milla yang ajak aku pegi.ni la 1st time jumpa blogger luar dari UKM.
kalau si milla ni hari hari boleh jumpa.satu kolej.
kira ni satu gathering kecil-kecilan.ada dalam 6 orang bloggers.
excited pegi pun sebab ada orang nak belanja.
memang mengiurkan bila Jard cakap nak belanja ABC Fradoo.
memang sangat nervous nak jumpa dorang semua.dah la semua pompuan.
aku sorang je kumbang.selamatlah si Momong bawa bodyguard 2 orang.
aku tak tahu la sape yang nervous.Jard ke aku??
aku rasa Jard sebab awal-awal lagi dah silap ABC.kempunan ABC Fradoo.
ABC Pegaga Pegaga la.orang belanja terima je la kan.
lepas tu Jard punya biskut roll tergolek menyembah lantai.
aku lek je.cool babe depan akak ipar.betul kan Jard??
bila turn 2 orang gadis sampai (Masy & Zonaku) suasana bertambah meriah
suasana bertambah gamat bila puteri Adrian sampai.
sampai-sampai je dah tergelak.aku gelak tengok dia gelak.
sebab tu nampak awet muda.tapi dia ni tinggi.
dia ni gelak sampai aiskrim kat puncak ABC pun gelak jugak.
dah tak tahan gelak aiskrim tu menjunam ke landasan meja.
sempat lagi nak makan aiskrim tu tapi dia malu-malu la plak.
nak bergambar ngan akak ipar pun ada orang nak menumpang gak
muka teruja bersama abc pegaga
ni baru abc fradoo
Masy the Kotak Hujan..akak cute.awek Fahrin Ahmad
pemalu ke dorang ni??
cute vs cute
gelak tak ingat duniaikan kembung ke buntal ni??hahaha
aiskrim momong tergolek menyembah meja
gadis promote Lagej
bodek tokey
kami sama tinggi
kak Masy plak memang peramah.suka tengok dia.nama Cute terus lekat.
dia datang bersama Lagej.sebuah buku himpunan karya blogger-blogger.
Jard yang nak beli.rm20 je.macam-macam bagasi ada.
akak lagi sorang tak bagi publish gambar sebab dia pakai baju keje.
terima kasih jutaan terima kasih buat Jard sebab belanja kami semua.
bukan setakat ABC je dia belanja semua sekali tau dia bayar.
sempat lagi dia usha tokey kedai tu.mintak nombor phone ke mintak resipi.
kalau tau la dia nak bayar semua tau aku order macam-macam.
feveret makanan aku kan makanan free.lepas ni turn sape plak yang nak belanja?
untung keluar dengan blogger yang dah kerja ni
lagi satu tak berkesempatan nak jumpa Ili Hanani.sebab dia ada kelas.
kesian kat dia.rugi tak dapat jumpa kitorang.especially aku..

double colon :: masa untuk study plak.isnin ada 2 midterm

Comments

comments powered by Disqus