Monday, February 22, 2010

aku sayang rindu kamu ®

tajuk je dah menggambarkan perasaan aku
padahal tengah perasan orang cakap aku Black Mentor.
hitam pun hitam la janji popular.
setelah beberapa hari di Vancouver akhirnya aku pulang ke tanah airsorry for Malaysia & Malaysian.aku tak dapat sumbangkan pingat.
bagi aku penyertaan ni sudah membanggakan seluruh rakyat Malaysia
termasuk seluruh Asia Tenggara.satu rekod!!!MBOR.ABOR.
akulah atlet Asean pertama yang layak ke Olympic musim sejuk
yang dari Asia ada la juga.boleh dibilang guna jari kaki.
kalau atlet China & Jepun ada la aku jumpa.dorang cakap a aku cakap z..
tapi aku tak lupa suruh kem salam kat Liu Xiang.aku pesan, aku nak cabar dia.
aku main acara Bobsleigh.aku main individu punya.
kalau tak tahu yang mane tanya je kaunter pertanyaan.Tan Sri Google.
nak main double aku sorang je yang layak.susah ma nak layak.
nak main wakil Zon susah nak lepas inikan Olympic.
pegi pun guna duit poket sendiri.tak dapat tajaan.
ada ke patut aku pegi Olympic tak dapat tajaan.ni semua silap PA aku la ni.
tau makan gaji buta je.tau nak glamor dari aku je.
nak glamor jadilah PA Memey.nak lagi jadi PA Halimah Jonggang
takpun jadi admin/creator I Hate Fasha Sandha kat FB.
berbalik kepada Vancouver, takde gambar untuk public view.
nak publish kena bayar.mahal tu.boleh jadi jutawan.
main sukan Bobsleigh macam main kat Sunway Lagoon.
bayangkan kat SL guna air.kat sana ais.ngilu dibuatnya.
tu salah satu faktor kenapa aku tak dapat medal.konsentrasi terganggu.
lagi satu minah-minah saleh terjerit-jerit bila turn aku.
aku tak dapat focus.dorang tu dah la hot-hot.sejuk-sejuk pun berbikini.
memang tak nak bagi orang Malaysia menang ni..jahat tau!!
takpe aku redha.percubaan pertama tidak mengapa.
lepas ni aku akan training dengan lebih kuat lagi & lagi
untuk menjadi rakyat Malaysia pertama dapat pingat emas.
terus aku dapat pangkat Datuk.Datuk Mohd Saiful Mohamed.
bakal bini aku lagilah suka.terus ramai nak kawen ngan aku.
mintak-mintak dengan penyertaan aku ni aku tercalon untuk award apa-apa.
menjadi Olahragawan 2010 anugerah SAM menggalahkan The Pocket Rocketman

double colon :: penat jugak nak merapu ni...aku patut belajar dari faiq!!!

Comments

comments powered by Disqus