Sunday, January 24, 2010

aku bintang paling popular ®

aku takde idea nak mengepost entry baru.kering kontang.
tapi belum sampai tahap kemarau.
nak melucah malam tadi tak mimpi basah plak.
cerita benda ni pun jadik la.
even ramai yang dah cerita sana sini pet pot pet pot.
siapa menang siapa tak layak siapa akan buat kejutan.
anugerah bintang popular 2009.benda ni memang lagho.
finalis pun boleh tahan gak.ada sedikit kejutan.
nama Rosyam Nor takde dalam finalis.sama gak ngan Erra Fazira.
bagi peluang kat anak-anak muda.bagus-bagus.orang nak yang bergetah je.
nama yang aku tak sangka masuk layak plak.
Fasha Sandha.geli mak.awwwww..Gambit.siapa ye??
aku suka Din Beramboi.tapi asal pelawak dia tak tersenarai..
dekat atas aku dah buat poll.aku dah gian buat poll dah sekarang ni.
sape nak undi.undi.klik je mana-mana yang korang rasa layak.
agak-agak Rozita Che Wan pakai dress macam mana ye.
adakah berbikini?mustahil.kena buang Malaysia baru tahu.
korang undi ke kat paper Berita Harian ngan SMS.
aku tak pernah pun mengundi seumur hidup aku.
Akademi Fantasia ke One In A Million ke Gadis Melayu ke semua tak pernah
pilihan raya kampus pernah la mengundi.satu tanggungjawab.
tapi yang mengundi boleh tahan ramai gamaknya
kalau yang kita undi menang bukannya dorang dapat belanja kita pun.
melopong dari jauh.yang dapat hanya ucapan terima kasih.
atau itupun hanya untuk kepuasan peribadi diorang.who knows..
takpun Kipas Berani Mati dorang dapat sponsor dari artis dorang.siapa tahu..
aku suka tengok dan dengar je apa yang berlaku.sekadar tahu.
kita tunggu dan lihat saje la ye nanti.

sebelum chow >> nak chow ke mana??chow kit road?pegi la..

Comments

comments powered by Disqus