Saturday, December 12, 2009

rasa nak bogel ®

semalam aku tengok movie
dekat port biasa.Alamanda.
aku sangat-sangat bengang.
member aku perasan
ada orang pakai sama t-shirt ngan aku.
tapi aku tak nampak manusia itu
aku apa lagi.berpeluk tubuh.jalan sembunyi-sembunyi.
tu yang aku rasa nak tanggalkan t-shirt je.
tapi takdelah nak tanggalkan jeans sekali.
kang ada plak masuk Playboy.
selamat tak jumpa mamat yang pelanduk tak serupa.
bila jalan-jalan lagi nampak plak.
tapi bukan orang yang pakai t-shirt sama ngan aku.
budak tu pakai t-shirt yang aku ada.
selamat aku tak pakai t-shirt tu.
lepas ni kena pakai t-shirt yang orang lain memang takde.
kena design sendiri.haha..takpun upah Rizman Ruzaini.
time tu aku main sebat je apa yang ada.
nak cepat.main sarung je.bukan gi mana pun.
lupa semalam Selangor cuti.tu yang ramai.

The Storm Warriors
sape nak pegi tengok,pegi la tengok.
aku tak nak menghasut korang.
bagi aku citer ni biasa je.
member aku 2 orang sampai tertido tengok citer ni.
tapi tak la membuta.ada la berminit-minit.
aku pun tak perasan.
sedar-sedar tanya aku macam mana Cloud boleh jadi kuat.

kitorang kali ni masuk awal.
15 minit sebelum start.seat banyak kosong lagi.
sebelah aku ada 2 seat kosong.tengah-tengah.
aku menanti penuh debaran siapa lah yang duduk situ
harap-harap awek cun yang duduk.
setelah 10 minit menunggu.
orang yang ditunggu telah tiba.
OMG.orang nigger.shit man.
bukan rezeki aku nampaknya.
boleh plak member aku snap picture.bodoh la..
spoil mood aku je nak tengok.
gempak juga la action dalam citer ni.
aku rasa citer ni ada sambungan.lepas tengok
mesti akan tertanya-tanya.Cloud mati ke???
sape Kipas Susah Mati Pedang Setiawan pegilah tengok.
kalau tengok jangan baca subtitle melayu.kepelikan.
jangan kecewa ye tengok movie ni.
takde bab kising-kissing.jangan menyesal.

sebelum kaki melangkah >> lupa nak pesan apa.

13 comments:

  1. ahahaha.... ade hati nk dok sblah awek..

    ReplyDelete
  2. ░♥si lampu neon♥░ >> ko ada kat c2 jugak ke..klu ada aku bogel... hahaha

    ReplyDelete
  3. Jard The Great >> aku ada hati..bru feel dok sebelah awek..haha

    ReplyDelete
  4. faiq >> grafik dia yg gempak..gi la tengok..best2..

    ReplyDelete
  5. seb baik ko x bogel..kalo tak kosng cinema tu kot..hahaha

    ReplyDelete
  6. salam..
    fuhh cun betul blog ni..
    nak blajar boleh...

    ReplyDelete
  7. pak long >> nasib bek blog ni yg cun..klu aku yg cun susah la plak..
    boleh je nk bljr..

    ReplyDelete
  8. Почему регистрация не работает ?

    ReplyDelete

Comments

comments powered by Disqus