Wednesday, July 01, 2009

jangan panjat pokok kelapa


sofiah merupakan seorang dara yang cantik lagi rupawan. Kira dalam kampung dialah Miss kampung. Tapi sayangnya swaktu dia kecil, sofiah telah jatuh dari katil tidur lalu otaknya sekarang seimbang. satu hari sofiah telah disuruh oleh emaknya untuk membeli kelapa. lalu dia pun pergi ke kedai pak daniel.walaupun usianya dah lanjut tapi pak daniel masih gagah dan kuat (viagra+tongkat ali). setibanya di kedai pak daniel, terdapat beberapa lagi pemuda-pemuda kampung yang sedang lepak kat situ.
sofiah:kelapa satu biji..parut buang kulit
pak daniel:nak buat apa ngan kelapa ni?

sofiah:tak tahu,mak suruh beli

pak daniel:hari ni pak daniel rasa murah hati..kalu sofiah dapat panjat pokok kelapa dan ambik kelapa tu, pak daniel bagi free


sofiah dengan semangatnya memanjat pokok kelapa tu.pak daniel dan pemuda-pemuda kampung yang lepak kat situ pun mengerumuni di bawah pokok kelapa tu.mereka pandang ke atas dengan penuhi berahi.oleh kerana syok sangat,pak daniel suruh sofiah turun naik pokok kelapa tu beberapa kali untuk ambil beberapa biji dia nak. sofiah pun pulang ke rumah dengan senang hati membawa kelapa parutnya dan beberapa biji lagi.tiba di rumah, emak sofiah terperanajat kenapa banyak sangat kelapa.

mak sofiah:sofiah, apsal banyak sangat kelapa ni?
sofiah:hari ni ak daniel beri percuma kalau sofiah sendiri yang panjat pokok dan ambil kelapa-kelapa tu.pandai kan sofiah mak?

mak sofiah:sofiahhhh!!!(maknya menjerit).dia orang tu semua nak tengok seluar dalam kau, sebab tu dia kasi free

sofiah:ye ke mak?..eh..eh..nasib baik sofiah tak pakai seluar dalam..:p

6 comments:

Comments

comments powered by Disqus