Wednesday, July 22, 2009

go man u go!!go malaysia go!!

kembara for man u n semestinya malaysia..
aku (epul),kashi(member sblh bilik aku) peyek (member tumpangan bilik kashi & epin (member coursemate kashi
so excited masa nak pegi
da la gerak kol 6.menunggu kashi abes kelas
naek kete epen yang baru spray merah + biru
..cuak gak la jam otw nak ke sana
ok je rupanya..jam biasa je..
org xramai macam 1st mactch ari tue..
beli ticket sehari lepas 1st match

kan tempat menginap team man u kena bom
so dorang xdpt la tour kat sana
2nd chance bagi sape2 yang xdapat tengok 1st match
antara orangnya akulah tue..
teringin gak tengok masa yang ari sabtu tue..
xtau nak pegi ngan sape..
ad peluang aku xsia2kan
bukan senang dorang nak datang sini n tengok dorang maen
bagi kipas susah mati man u mesti dorang x teragak2 nak beli ticket
anyway malaysia bukan tandingan man u..

terkejut jugak la tgk video gol 1st match
amri yahyah berjaya score 2 gol..
amazing siot gol yg jarak jauh 2..
tapi kejayaan tersebut tidak berterusan utk 2nd game
players malaysia keletihan.fitness kurang..
xada try yg cantik pun..last2 minutes baru players malaysia menyerang
bila man u gol aku jerit n bila mas nak gol aku sorak bagai nak rak
apakan daya bola itu bulat

benteng malaysia lemah n fizikal membezakan players kita n man u
f.machenda n owen score for man u (1st haf)
2nd half xde gol pun.ingatkan malaysia kena titik..
ye la gol masa 1st half pun jarak masa xlame..2 3 minit je..
so..conclusion seronok!excited!malaysia good job!man u rocks!!

ni beckham with posh

corat-coret
1. lambat gerak sebab tunggu kashi abes kelas kol 6 (planning nak kuar awal duduk la seat blkg dalam kelas.pas 2 lecturer suruh sape dok blkg dok dpn sx!!)
2.tertinggal ticket!!nasib baik peyek tanya.masa 2 dlm UKM lagi.selamat.
3.aku pakai jersi malaysia basiaq songkla punya.besar la juga.m size.tq basiaq.pakai time match je.b4 n after buka.
4.epin dapat ticket last2 minit.2jam b4 match baru beli (banyak ke kosong??)
5.park kete kat stadium hoki.berjalan kaki ke stadium nasional bukit jalil..
6.duit ticket aku bayar guna duit catering yang aku keje semalamnya.
7.nampak fahrin ahmad n scha al-yahya.dorang duduk 5 seat depan ktrg.
tough giler fahrin.scha sweet n sexy!!!!
8.ada juga penonton yang datang sengal!!!ada patut pakai jersi barcelona!!memang cari nahas betul..satu stadium boooooooooooooooooo.malu2..
9.xramai yang pakai jersi malaysia.kalau dalam 10 orang 2 orang je yang pakai jersi malaysia.
10.bila je rooney buat skill pape je semua orang tepuk.
11.anatara banner yang menarik "fergie,please buy amri yahyah"haha..layak ke??
12.bola yang sampai kat penonton terus je hilang..rezeki2..
13.xsyok sebab xnampak players dengan jelas.kena bawa teropong/binocular next time.
14.time berjalan aku snap picture2 budak2 ni.aku jalan mengundur nak snap.
dang..terlangar bangku kat depan.sakit lutut aku..sengal2..
15.balek gi makan kat BB tomyam.time ni la baru kashi buka puasa (12 midnite)

SELAMAT TINGGAL MAN U & JUMPA LAGI

No comments:

Post a Comment

Comments

comments powered by Disqus