Friday, July 10, 2009

"saya menang moto"

semalam ibunda tercinta call..
tak2..aku yang call parents aku..
nak tanya pasal road tax motor da post ke belum...
da post laju da mak aku kata..
esoknya aku amek kat pejabat kolej..
da lbih 3 bulan road tax mati..
bernafas kembali road tax motor aku..
pas 2 mak aku cakap dia da bank in duit rm200..
ye la aku mana dapat PT or JPA...
jeles tgk budak2 ni shopping..
belanja sakan..aku just beli apa yang patut je..
xpun teman dorang beli barang2 je..
pas 2 mak aku pesan..bila road tax da hidup jangan merayap jauh2..
motor tue bagi nak bawa gi kuliah..
"jangan bohong mak..mak xnampak tapi ALLAH nampak"mak aku berpesan
insyallah..lagipun motor aku bukan boleh jalan jauh..
sebab xde kaki..jalan sikit je pun da semput2..
pas 2 mak aku suruh doa byk2..
hujung bulan ni ayah aku n pak usu aku datang KL
sebab ap??sebab dapat percalonan..
kad mesra petronas..kan ada contest..
aku pun xsure macam mane syarat2 dia..
grand prize rm2000000...kalau la ayah aku dapat..
ameeeeeennnnnnnnn..

p/s:currently post using MacBook..best2..

No comments:

Post a Comment

Comments

comments powered by Disqus