Tuesday, July 21, 2009

+ keuntungan +

alhamdulillah

kenyang giler!!!

alhamdullilah

terlaksana juga niat aku

bertuah la sapa yg aku belanja 2

daos(coursem3) dan (room3) din (ydp)

sorry la geng2 laen

sape suruh korang gi tengok mas vs zimbabwe

actually nak belanja budak2 ni semua

tapi apakan daya budget xmencukupi

aku bukan dapat PT or JPA pn

nak bagi dorang merasa sikit duit gaji

insyallah yg len 2 kalau ada rezeki next time

aku mintak dorang order yang lain2

xbole sama.biar dapat rasa macam2

tapi mmg best la makanan kat sini

xrugi.aku makan nasi dagang mak teh..

sedap..5 stars..tapi masalahnya aku xmintak tambah pun..

balik bilik baru perasan yg nasi dagang 2 bayar double..

sape makan lagi satu..

aku sorang je yang makan..

nak claim malas plak nak patah balik..

halal bihalal je la..

pas settle nak byr men agak2 bape subtotal..

din yg teka almost ngan subtotal

sape dok area2 bangi gi la kopitiam ni..

confirm xrugi..nak g ajak aku..



No comments:

Post a Comment

Comments

comments powered by Disqus