Tuesday, July 07, 2009

jom sukan d'konvo

Jom Sukan D'Konvo..
Tempat berlangsung : Kompleks Sukan,UKM bangi.
Tarikh:25 n 26 july 2009
Masa: 8pagi smpi 6 ptg..

Xtvt yg ada..
Basketball 3 on 3 -6 player
*3 player,2 subs,1 team manager
yuran masuk rm60
hadiah yang perlu direbut
1st rm600 + medal
2nd rm400 + medal
3rd rm200 + medal

Futsal-10 player..
yuran masuk rm150
1st rm1000+medal
2nd rm750+medal
3rd rm500+medal

convo tug of war(tarek tali)-11 peserta
*8 player,2 substitute,1 team manager
yuran masuk rm200(awam), rm180(bdn uniform)
awam
1st rm 1500+medal
2nd rm1000+medal
3rd rm750+medal

bdn uniform
1st rm1000+medal
2nd rm750+medal
3rd rm500+medal

ni aku tolong promote tentang aktiviti pesta konvo
walau aku xjoin tahun ni tapi apa salahnya kan
family pesta juga kan b4 ni
sape kita??family pesta 37 (ceh....)
hah..sape2 yang minat bolehlah contact orang yang berkenaan ye
bagitau aku pun xpe gak
kat poster ada no contact dorang kan
kalau nak lebih senang contact la dorang ye
aku bukan tau sangat pun (mmg xtau pape pun)


2 comments:

  1. yes eful...
    thank you..
    kate family..hehe..

    ReplyDelete
  2. same2..
    family taekwondo pn bole gak kan..
    hehe..

    ReplyDelete

Comments

comments powered by Disqus