Thursday, September 17, 2009

yeah!! raya ®

kad raya ni special untuk semua para blogger
samada followers aku atau pun bukan
terimalah kad raya daripada aku

dikesempatan ini aku nak mengucapkan
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir & batin
sambutlah hari raya dengan penuh kesyukuran
setelah sebulan berpuasa di bulan ramadhan

aku jugak nak minta maaf jikalau ada melakukan kesilapan
sehingga menyinggung perasaan kamu semua
kita ni manusia
bukannya perfect
dan saling la maaf memaafi antara satu sama lain
nak bagi duit raya aku ni student lagi
kutip duit raya la lagi
kepada yang nak balik kampung
drive elok-elok.ingatlah orang yang tersayang.
jangan lupa pakai tali pinggang!!

kejap lagi aku nak balik johor dah
bye2 semua...
doakan aku selamat sampai ye..

buat ketupat palas sendiri-sendiri
makan ketupat ngan mak tiri
selamat hari raya aidilfitri
salah silap harap dimaafi

dengarlah lagu raya dedicate untuk korang semua
Saloma - Selamat Hari Raya

9 comments:

  1. SELAMAT HARI RAYA
    :)
    mkn kenyang2 tp jgn smpai perut buncit!!
    ekeke

    ReplyDelete
  2. Salam Lebaran Khas Buat saypool....

    Mohon Ampun dan Maaf Andai Ada Tersilap Kata Terkasar Bahasa Sepanjang PERSAHABATAN Kita.....(^_^)

    ReplyDelete
  3. cmat ari raye..
    balik kg leklok..
    jgn lupa tapau akak kuih raye tau..hehhe

    ReplyDelete
  4. selamat hr raya jugaa..maaf zahir dan batin..~

    ReplyDelete
  5. Selamat HAri Raya
    Johor kat mana??


    p/s: Selamat melantak jgk!!!

    ReplyDelete
  6. para blogger tu gua ke? paraxixth

    ReplyDelete
  7. ada sikit la paraxixth..
    half badan lu je..
    wakaka

    ReplyDelete

Comments

comments powered by Disqus