Wednesday, September 02, 2009

+ gadgets ®

sempena dengan bulan baru bulan september
aku menambah widgets & gadgets dekat blog aku
kemudahan untuk aku dan followers serta sesiapa sahaja

1. search box
senang nak cari perkara yang berkaitan dalam blog ni
nak search lagu2 yang aku dah post pun bole


2. yahoo messenger

dah tukar design.
yang ni nampak cool cikit
kalau nak borak lame2 boleh chat guna ym


3. linkwithin
mana2 post yang berkaitan
yang kamu semua berminat or belum baca


4. new comments
boleh tengok post yang baru dicomment & reply comment


sebenarnya malas nak hias2 blog.
aku rasa ramai blogger dah ada dah benda2 ni
ni pun aku tanya blogger yang lain
takpun click je link gadget2 kat blog dorang
terima kasih atas bantuan kalian
aku je yang lambat update
rasanya raya nanti nak tukar template
nak pembaharuan tapi still nak background color biru
tenang jiwa ini

p/s:biarkan yang lalu berlalu

10 comments:

  1. camner ea nak bwat linkwithin??..
    hehee...

    ReplyDelete
  2. ni kira ajin la tu..
    aku lgik la mls nk hias...

    ReplyDelete
  3. elok gk hias2 blog ni bro..
    bertambah ceria blog lu..
    hehe

    ReplyDelete
  4. yati --->click je kat linkeithin tu..
    pas ikut step dia..
    mudah dan senang..

    ReplyDelete
  5. sharamli ---> haha..xde keje..
    saja je menghias2..

    ReplyDelete
  6. TM ---> betul gak..tapi kalau simple tak complicated senang gak..macam blog lu..simple tp best dengan celoteh lu..haha

    ReplyDelete
  7. biasa je en me..saje je menambah2 binatang2 ni semua..nmpk kosong pulak blog..masing2 ada taste masing2 kan..huhu..

    ReplyDelete
  8. betul2..tapi xnk smpi crowded sgt..
    manis masam masin semua cukup..

    ReplyDelete

Comments

comments powered by Disqus