Friday, August 07, 2009

temani aku ®

dorang sentiasa menemani aku!!
aku sangat sayang ngan dorang!!
xbole lekang!!kemana2 mesti dengan dorang!!
aku xkan biarkan korang semua keseorangan!!
dulu ada rockabilly!!converse aku!!ROCKERS!!gi mana2 pakai dia je!!
2nd ada BF aku.best fren.BEARY FISHY
doodolls aku ni aku letak kat kunci motor & kunci bilik.
kuar bilik bawa dia.nek motor pun bawa dia.
3rd PA aku.personal assistant.PLAY AGAIN.
nak gi mana2 aku pakai je jam aku ni.
even gi maen futsal squash or jalan2..
dorang semua ni ada persamaan.
dorang xbole cakap!!
dengan xsecara kebetulan dorang ni memang ada jodoh!!
kaler yang dorang semua hampir sama!
OREN + BIRU + HITAM + PUTIH
aku beli pun bukan ikut nak kaler ni or kaler tu
tapi beli ikut pilihan hati yang mana berkenan
xsangka plak taste aku macam ni...
mixture kaler oren + biru memang kontra
itu sebab aku suka!!! J :)
aku akan jaga korang sebaik yang mungkin!!

p/s : take care of your belongings

No comments:

Post a Comment

Comments

comments powered by Disqus