Friday, August 14, 2009

opening yang grand ®

terasmi sudah pesta konvokesyen ke-37 UKM semalam
semua nampak berjalan lancar
tahniah diucapkan kepada semua ajk pesta
especially budak2 pro.pro memang best
sebab aku pun budak pro gak.pesta 35 & 36..
untuk malam perasmian kami bekas alumni pro xsabar nak tengok
sebelum ni kita yang buat keje xdapat nak tengok secara keseluruhan
masing2 sibuk buat keje part sendiri yang ditugaskan

kelainan malam perasmian kali ni ada lainnya
terutama sekali pertunjukkan bunga api
yang ke-2 persembahan akrobatik motosikal wira merah
yang ni nampak lain dari yang lain
persembahan PALAPES & ARTISUKMA tetap ada
satu kewajipan untuk pesta konvo
tahniah sekali lagi atas kelainan yang dibuat
gimik perasmian ok.not bad.pusing2 perkataan 37..
yang best last year ada dr sheikh muszafar

bukan nak bandingkan sangat malam perasmian tahun ni ngan tahun lepas
yang baik kita jadikan panduan
yang kesilapan yang lepas jangan diulang

tapi yang aku terasa sikit pasal bunga api
tahun lepas aku yang handle pertunjukkan bunga api
kerja pengendalian dah half way dah
tapi disebabkan beberapa faktor pertunjukkan tu xdapat dibuat
dicancel sebab beberapa faktor
bukan nak salahkan sesiapa or mana2 pihak
lagipun kita memikirkan kesihatan almarhum canselor pada waktu tu
masa pertunjukkan bunga api semalam aku terfikir sesuatu
time 2 sape2 yang bekerja kuat mesti terasa sesuatu
akhirnya kerja yang direncanakan berjalan ngan lancar
apabila melihat orang lain berteriak keseronokan
kita pasti akan lebih gembira apabila kerja kita dihargai
walaupun bukan aku yang buat kerja tu tapi aku dapat imagine

semalam balek terus update status kat FB
"nape pesta konvo kali ni ada bunga api!!!!"
sampai 84 comments!!
bagi budak pesta tahun lepas dorang memahami lah
ni tetiba budak2 lain comment
berlakulah perbalahan kecil
dorang cakap melalaikan, membazir, guna duit student
bagi budak pesta dorang tau la apa yang berlaku
aku diam je la.malas nak layan.
beri pendapat dengan cara berkhemah
setiap benda yang dilakukan ada objektifnya
sekali lagi & lagi..congratulation warga PK37!!
nak tengok closing ceromony plak.. para alumni pk36 gathering

post di ditulis ketika aku memontengkan diri ke kuliah 3jam
jangan tiru aksi ni di hostel!!

2 comments:

  1. eeeeeeeeey geram btol la
    x hbis lagik geram ni

    ReplyDelete
  2. xde pela..
    biar je dorang nk ckp ap..
    bdk2 kejut mmg mcm 2..
    bkn serius pun..
    hehe..cool..chill

    ReplyDelete

Comments

comments powered by Disqus