Thursday, August 20, 2009

jubah & mortar ®

tahniah kepada semua abang2 & kakak2 aku..
akhirnya mendapat segulung ijazah pada hari selasa yang lalu
sempat meluangkan masa meraikan kejayaan dorang
sidang pagi berjumpa ngan kak sue, kak rita, kak fizah, kak ainah & abg acan
yang xsempat jumpa kak pearl, kak zirah & kymie
xdapat la snap picture kenangan ngan dorang
sidang petang kaka, cuah & abg amin
dorang ni semua senior pesta konvo dulu
mane2 yang kenal pun aku wish congrats juga
xde bagi apa pun kat dorang
budget xmencukupi
kalau nak bagi kena bagi semua.baru adil.
kira aku datang tengok dorang pun dah satu hadiah jugak..
hari selasa hari tue memang perit
ulang alik-kelas-dectar-kelas-dectar-maple-dataran gemilang-hentian kajang
dectar - dorang konvo
maple - lepak2 makan ngan dorang
dataran gemilang - melihat malam penutup pesta konvo
hantian kajang - hantar senior balek rumah
aku spend time ngan dorang seharian
lepas ni memang susah lah nak jumpa dorang
best sangat2!!!

time ni menunggu abg amin keluar dari dewan.
kami sharing beli gift kat abg amin
4 bears mewakili kami 4 orang.aku,kimie,huda & sha..
dapat discount.kami beli bear ni sebab kalau beli fresh flowers xtahan sangat
kalau yang ni boleh simpan sampai bila2..bear tu pun xkan membesar.

yang sorang ni memang excited!!
dia tahun depan baru grad.tapi sem ni dah abes study.2 tahun setengah je.
aku pulak 2 tahun lagi!!!sabar menanti.
tapi mostly member2 aku ramai yang grad next year.
geng2 4 tahun je la grad same aku..
.
betul ke orang cakap kalau pakai jubah sebelum grad nanti kita x grad????
apa disebalik kata-kata itu???

4 comments:

  1. emm nak wish congrats gak.. tp musykil sgt2 knp plak gmbr nasir pun ada dlm list org da grad?? emm pelik2... n 1 more things siap pakai jubah kaler ijau.. fep kaler biru tak lawa.. huhu

    ReplyDelete
  2. haha..nak cukupkan column je..
    biar la dia perasan..
    xsabar nak grad..
    bg can kat pmukm..
    setiap sidang dia grad..
    jubah fpen &fst lawa..striking..
    menyerlah..

    ReplyDelete
  3. murtad giler presiden pmukm ni
    nti awk grad sy dtg ye
    sy grad awk dtg gak tau!!

    ReplyDelete
  4. ok!!!
    walau saya LI next year..
    saya try akan dtg gak..

    ReplyDelete

Comments

comments powered by Disqus