Saturday, August 01, 2009

piala selangor 2009 ®

sebelum aksi bermula
selangor kami pasti sokong!!!
kemenangan mutlak milik kami(selangor fans)
kami suka selangor menang!!terlonjak2..

event : piala selangor 2009
macth : selangor (malaysia) vs PERSIB bandung (indonesia)
venue : stadium shah alam selangor
date : 31 july 2009
kick off : 20.45
ticket price adult : rm10 children : rm5

aku,fifi,kashi,ajak & kepit
tengok bola lagi
da geng ngan budak2 minat bola kena tengok
aku memang minat tengok bola.sebelum ni x sangat
apa salahnya kan.bukan selalu.setahun sekali.
stadium SA besar gak.boleh muat +-80000 org
1st time masuk stadium SA
gerak pun agak lambat
dengan keadaan yg jam macam harem
sempat ajak tido.aku tido2 ayam.
sampai terus cari tiket.xkan abes punya tiket.jgn risau
da dapat tiket cari seat yg view cambest!!
solat maghrib dulu jangan lupa.
1st half indon banyak mengasak benteng selangor
xde sebarang gol pun.kuaci & kacang pun da abes
2nd half selangor pulak tunjuk taring
akhirnya gawang berjaya dibolosi
2 kali gol menyinggah di gawang indon
2-2 gol bambang pamungkas yg score
mane org malaysia???orang sana gak yg golkan..
xpe2.janji nama selangor yang naek.
red giant power!hidup selangor!!

corat-coret
  • aku last2 minit decide nak ikut dorang.pemeriah majlis
  • ajak tido otw nak gi stadium & nak balik ukm
  • kashi orang yg paling semangat
  • ajak,fifi,kepit beli jersi baru
  • penyokong indonesia suka buat kacau
  • baling botol ke arah padang.biadap!!!
  • peminat bola selangor memang fanatik
  • banyak giler siot banting/kain rentang yg besar2..
  • amri yahyah pun ada fan club sendiri (igt artis AF je ad)
  • nampak bdk coursem3 aku tgk bola ngan awek dia.kantoi!!!
  • pihak stadium halau penonton dgn tutp lampu stadium.
  • ramai yg seberang longkang masuk padang nak salam ngan players.jakon!
  • bila lalu kat tol tunjuk kad TnG kat kete yg lalu kat TUNAI.kami berlagak!
  • balek singgah amer ali jumpa ane
  • aku bukan org selangor!tetap sokong johor..
credit to
  • daos : tuan punya camera
  • fifi : transportation
  • epul : touch n go card (balance tinggal 2ringgit je)
  • kashi : bendera selangor
  • kepit : guider jalan pegi & balik
sambung xtvt ngan karaoke kat bilik karaoke kajai.sampai ke subuh!!!

2 comments:

Comments

comments powered by Disqus