Friday, August 21, 2009

berkat berangkat ®

yeeehaaa!!!yahoooooo!!!
aku nak kembali ke halaman asmara..
nak balek rumah..
setelah berbulan lamanya tidak pulang
kini anakmu pulang ke rumah dengan penuh harapan
wahai bonda & ayahanda
tunggu kepulangan anakmu ini..
banyak reasons nak balek sangat2 ni..
  • nak menyambut ramadhan al-mubarak bersama family
  • nak melihat anak sedara baru (nur dayana batrisyiah)
  • nak hantar kain nak buat baju raya
  • nak celebrate birthday aku bersama family (ahad ni)
  • nak claim hadiah birthday boy
  • nak lari dari telur & tepung
  • nak tengok tv
  • nak makan masakan ayah aku
  • nak hantar barang yang mak aku kirim
tak tahu lagi nak balek ukm hari apa
either ahad or isnin
kelas ari isnin 1jam je..ermmm..
tapi banyak assignment perlu dihantar
kat rumah confirm2 aku tak buat semua keje2 yang lecturer bagi..
nanti lah aku decide.turn nak packing barang plak.

kepada semua blogger
aku nak wish selamat menyambut ramadhan almubarak
bulan yang penuh keberkatan
puasa jangan tak puasa.jangan puasa yang2 yok.pagi2 buka periuk!!
kepada datuk K & Siti Nurhaliza
happy anniversary yang ke-3
semoga bahagia ke akhir hayat & dapat menimang cahaya mata
ameeeenn..

No comments:

Post a Comment

Comments

comments powered by Disqus