Friday, October 10, 2008

WHY RAFHTELLO?


Kebanyakan orang bila aku bagi address email aku mesti pelik.dorang tanya kenapa guna dorafhtello88.ada makna ke?bunyi macam telur je.hahahaha.sebenarnya xde ape2 pun.ni pun nama gabungan.korang pernah kan tengok citer ninja turtles teenage mutan.ala yang ade 4 kura-kura mutan.sorang raphael.lagi sorang michaelangelo.sorang lagi donatello.dan yang last leonardo.email aku pun da lame da.since form 3 lagi.malas nak tukar2.time 2 kan macam budak2 lagi kan.ingat cartoon je.so aku gabungkan je la name donatello + raphael = dorafhtello.hahaha.lagipun mase 2 tengah buat assingment kemahiran hidup.buat pasal syarikat.xde name tok syarikat yang best2.jadi aku pun pikir panjang.last2 dapat name 2.jelas kan!bukannya name awek aku ke.name panggilan aku ke.xde kena mengena pun dengan sejarah hidup aku.harap2 persoalan ini semua terjawab ye!tapi best juga kan?lagipun sekarang aku fan rafhael nadal. no 1's tennis player in the world rite now!ade la juga kena mengena ngan die.tp ckit je la.mane2 pun aku gune nick name ni.jangan ingat sape la yang gune nick name ni.xpelik pun kan?dimana2 rafhtello ok x!ok la 2!jangan pikir aku perasan plak kan!bunyi nick name 2 macam orang omputih.x.it's me!

No comments:

Post a Comment

Comments

comments powered by Disqus