Monday, March 08, 2010

raja lawak 4 - final week ®

walau keje bertimbun tapi aku sempat gak berpon-pon dengan abg kassim
tiket collect hari khamis.dapat 6 tiket je.sebab 3 orang je yang pegi ambek.
pegi awal.lepak dulu kat Shah Alam.rumah Epin yang berbaju putih hijau.
tinggalkan dulu keje-keje assignment + project + slide.kita bergelak ketawa dulu
auditorium ni takdelah besar sangat.tak dapat anggarkan.tapi tak ramai.
banyak lagi seat kosong.yang datang awal pun tak ramai sangat.tak berebut-rebut

free seating tak kesah duduk mana-mana.tapi dia ada sediakan.
free seating maknanya tiket tu free.tak berbayar.
sape duduk silap tempat kena halau la.
tiket pun tak dikoyakkan.boleh passing-passing kalau tak cukup tiket.
masuk dulu 6 orang.lepas tu sorang bawa keluar.bawa masuk lagi 6 orang.
tapi aku tak buat.tak tahu la banyak seat kosong.kalau tau.bawa 1 kampung
tahniah buat Kecik yang jadi juara.persembahan konsisten.
tapi aku nak Abg Kassim yang juara.bolehlah ada Abg Kassim the Series
malang sekali.persembahan 1st Abg Kassim sangat mengecewakan
sebab tu kurang undi.2nd round dia kasi balun abes.aku bagi standing ovation.
tak kesah la sape menang.sebab malam tu memang fight.
bila dah abes.tak balik awal.lepak-lepak.usha-usha orang.
tengok ada artis mana yang tinggal.ramai yang terus balik.
kitorang terus turun tingkat bawah.ramai dekat sini.
mata pandang kiri kanan tengok sape yang ada.
Johan je yang ada.Zizan dah masuk ke belakang dah.
tak sempat nak beramah mesra dengan Zizan.
Johan pun Johan la.best apa Johan.memang sewel.
ramai yang kerumun dekat dia.sebab dia je yang tinggal.
sempat gak naik atas pentas.tempat Jozan mengacara.
lepas tu kena halau sebab dorang nak clear stage.
lepas tu amek berkat juri.kerusi semuanya besar-besar.
tengok la juri besar mana.kat belakang pun ramai wartawan.
rasanya tengah interview family peserta raja lawak.
dah takde apa yang tinggal.apa lagi.blah la.
otw ke kereta terserempak dengan peserta raja lawak yang lepas.
aku pun tak kenal sape.nampak naik atas pentas.
lepas tu buat-buat salam.biar dorang rasa dorang glamer.
nampak Amir I'm Sorry.kecik cili padi.kecik dari aku.

double colon :: aku off 1 minggu.final week ni banyak yang nak disettlekan.

Comments

comments powered by Disqus