Saturday, March 06, 2010

ibu ratu hatiku ®

tanggal 4hb Mac.hari yang cukup bermakna buat
ingin aku ucapkan Selamat Hari Lahir
buat makku yang tersayang.Rohani Bte Md Yunos.
sweeth 56th.usia bukan segala-galanya.
anakmu doakan agar mak panjang umur & dimurahkan rezeki
semoga anakmu ini dapat membalas segala jasa-jasa yang telah mak curahkankan & berikan sejak diri ini dilahirkan.
terima kasih untuk segala-galanya.
tiada yang dapat menggantikkan mak di dunia
kaulah segala-galanya.kaulah ratu hatiku.
sayang mak sangat-sangat.muah muah muah.
hadiah belum sempat nak bagi.mak kata tak kisah asalkan ikhlas.
tahun lepas aku bagi perfume berharga rm250.tapi nilai bukannya ukuran.
ingat lagi masa aku sekolah rendah,aku & adik beradik aku share duit.
sorang rm10.belilah apa yang sesuai.sampai sekarang hadiahnya ada lagi.
simpan dalam ngobok.kenangan sampai bila-bila.

double colon :: you're my idol!!!

Comments

comments powered by Disqus