Monday, March 01, 2010

malas nak cakap banyak ®

dengan mengikut suara & nasihat ramai aku study dengan tekunnya
pergi library untuk cari ketenangan & jauhkan diri dari hasutan internet
memang banyak nak kena baca.siap pinjam buku lagi.1st time aku pinjam buku.
sebelum ni pernah orang pinjam atas nama aku.dah 3rd year baru nak pinjam.
betul-betul student yang cemerlang gemilang & terbilang.harapan bangsa.

niat hati nak tengok MU main.tapi bila pikir masa depan aku pilih untuk study
tengok update dekat eurosport.malas nak cakap banyak.2-1.
glory glory MU.kemenangan memang hak milik MU.rugi plak tak tengok.
tapi awal-awal aku dah yakin dah MU boleh menang.fan-fan lain kunci je mulut
aku rasa tak ramai fan Aston Villa.tapi ramai yang nak tengok MU kalah.
bukan menang nasib.gol penalti AV yang nasib.semangat study bertambah.
cayalah Owen.Rooney memang striker terbaik dunia.Valencia man of the match.
bila Rooney score.aku bersorak.member aku yang tidor terkejut.terus bangun.
tengah-tengah berdebar menanti minit-minit last.tengok dapat satu e-mel.

"Dear all,

I have been trying to login to spin from my house but fail till now.

Kuiz di tunda ke selasa 2/3/2010. Kelas isnin 1/3/2010 di batalkan kerana saya terlibat dengan perarakan mauludur rasul.

Saya mohon maaf.

prof che hassan"

cis.terus aku tutup buku & nota.

double colon :: kiranya esok ada 2 test.

Comments

comments powered by Disqus