Thursday, June 25, 2009

KEMBALI

kembali 1
setelah 3 hari akhirnya laptop aku kembali ke pangkuan aku
laptop aku ni supervisor tempat aku keje pinjam
dia nak wat proposal & presentation
sebenarnya susah aku nak bagi orang lain pinjam laptop aku ni
kalau depan mata pinjam guna xpe
bagi je la pinjam lagipun supervisor aku
boleh la nak bodek2 cikit

kembali 2
alfatihah buat keluarga Wan Siti Farihan Binti Mohamed Hassan
pelajar Sarjana (Kimia-P48081 ) fakulti sains dan teknologi telah kembali ke rahmatullah
pada pagi 23 Jun 2009 (Selasa)
terkejut bila daos cakap yang pelajar ni meninggal jatuh dari tingkat 4 kolej zaaba
tengok surat khabar esoknya betul
tapi xtau la sebab utama apa
berita harian cakap kena kejar lembaga
ada dengar nak sidai baju
tapi xtahu la wallahualam

kembali 3
yang ni event tok esok
tapi aku xkembali
budak2 sekolah lama ajak gi tengok wayang
farouq kol aku tadi jadi x nak gi
macam mana aku nak gi aku keje kat kl
nak tengok wayang kat jusco tebrau
tapi xtau la ramai ke yang gi
kem salam je la
nak wat reunion planning betul2
lama xjumpa budak2 ni
dalam 4tahun ada la juga mana yang pas sekolah terus xjumpa

No comments:

Post a Comment

Comments

comments powered by Disqus