Saturday, June 13, 2009

hari ini & semalam

semalam
aku dilanda demam..tp g keje gak..
xtau la sebab ap demam..
da lama aku xdemam..
maybe ni salah satu sebab aku demam semalam kot..
1.makan chocotop mcd
2.parents aku nak balik ke johor setelah 3 hari di kl
3.balik keje aku terus tido tanpa mandi
4.kena berleter ngan assistant supervisor
5.tunggu hampir setengah jam (adik aku amek aku dri tmpt keje)
6.nk masuk rumah kena ketuk byk kali sbb xbw kunci..
7.dgr bill celcom aku yg melampui batas.sungguh xlogik..
8.perkara 5,6 & 7 menyebabkan aku marah sgt2..

hari ini
demam aku da pulih tinggal selesema je..
asyik bersin2 je..achhhooomm..
dan aku telah memecahkan gelas restoran secara xsengaja..2 bijik..
sorry boss!!nasib bek dia xde tdi..haha..
selang 5 minit dengar deraian kaca lagi..
kali ni costumer pulak buat..
ak sendiri nampak..budak kecik yg pecahkan..
siap terbang lagi gelas 2 sblm terhempas ke lantai..
tp kesian kt makcik kt dapur..kena bersihkan kaca2 2..

2 comments:

Comments

comments powered by Disqus