Friday, May 08, 2009

tasik kejut terbakar!!!


event : majlis perpisahan sem 2 budak JKMB
date : 6 may 2009
time ak sampai : 9.00 malam
time arang sampai : 9.30 malam
time ayam sampai : 11.00 malam
venue : tasik 'berhantu' kejut

apa yang dirancang semua berjalan dengan lancar.bayaran yang dikenakan rm15 satu kepala xtermasuk kepala-kepala yang lain. sangat berpuas hati.makan pun banyak.ntah bape ketul ayam ntah aku makan. tukang kipas lah yang dapat makan lebih. aku kipas awal2 je. then bagi chan kat orang lain plak yang lebih pakar dalam bidang combustion. selain ayam ada gak hot dog & daging burger yang dah hancur. si maliki masak daging burger tue macam masak kuih akok. ada hiburan gak lah. si adi memetik gitar. pandai gak die maen. selalu jamming kot. bila tengok dia petik gitar terbayang yang aku pandai goreng2.sebenarnya memang nak belajar main gitar ni.tp xde orang nak ajar. siapa boleh ajar aku. aku bayar bulan2. tapi guna taik hidung.hahaha. aku minum malam 2 macam2 air ada. air sprite, vanilla coke, pepsi, f&n oren & tak lupa sparkling perisa apple & anggur. masam gak r rasanya. jangan anggap minum arak plak. haram tue. pasal budak pompuan plak. yang datang geng2 mun je la. tu pun datang makan je. penyeri majlis. last sebelum balik ada surprise. ada udang rupanya.best2.aku suka. aku suka. udang adalah salah satu feveret aku. seafood memang best. walaupun xsebesar udang dinosour tapi melantak je la. balik2 badan bau asap. paeng giler. tq kepada syadu n the gang & kepada sesiap yg telah contribute dalam event yang sekecil ini tapi penuh dengan makna. kepada budak2 jkmb yang lain rugi xpergi. tapi next sem ada lagi. planning la event2 yang gempaq lagi. macam budak jkas dorang gi pangkor lagi.sama-sama.semoga berjumpa korg semua di next sem.

1 comment:

Comments

comments powered by Disqus