Monday, December 08, 2008

selamat hari raya haji


selamat hari raya haji 1429h.selamat menunaikan ibadah fardhu haji kepada bakal2 haji.aku sedih sikit raya kali.bukan hilang kucing kesayangan.tp ak xdapat beraya bersama family & sedara mara aku.aku beraya ngan kawan-kawan volunteer aug08.xdapat balik.nak balik boleh je.tp da tanggungjawab kan.ni lah satu pengorbanan di hari raya korban.walau xdpt korban kerbau or lembu or ikan tp aku korban masa aku bersama family.family ak kali beraya di bumi org lain.mereka beraya kat terengganu.dekat rumah mak cik ak.tp b4 2 (2-5 dec) ak da pegi uma mak cik dlu da.kiranya aku beraya kat sana dulu walau xraya lagi.dorg sampai sana semalam.n sedih lagi aku xdpt sembahyang raya.aku terlajak tido.semalam aku tido kat kolej rahim kajai n then 8.30 bru bgun.da la mse 2 hujan.so smbg blik la ak dlm buaian kelenaan.pas 2 bru g mkn kt dataran gemilang dlm kol 11.30.die ttup kol 12.00.smpat la ak melantak.budak2 lain perasan la ak ni xg solat.nk cover mcm ak g solat ak pki la bju melayu hitam sepasang.walu masa 2 hujan separuh lebat ak redah je.nk mkn kn ape2 pn snggup buat.hahaha.ni la peristiwa raya haji ak yg xbrape best.

No comments:

Post a Comment

Comments

comments powered by Disqus